2020年5月6日 星期三

周啟生籌款演唱會




政府的[禁聚令] 使職業樂師皆手停口停,周啟生決定喺61日,即他59歲生日當天,舉行[愛港@+] 網上音樂會為職業樂師籌款,但好多和樂師唇齒相依嘅歌手們對音樂會反應冷淡。周啓生言:[我日日好似收陀地咁狂打電話,聯絡生意朋友、fans、歌手、唱片公司老闆、演唱會搞手、電視台高層等。但好難堪同諷刺,因為同樂師關係密切嘅歌手反應好冷淡,唉,無言,只得盧巧音同黃貫中有回音,仲捐咗筆過萬嘅可觀金額!………………….樂手永遠同歌手伴奏,咁多年立下唔少汗馬功勞,喺呢班朋友最需要幫助嘅時候,共事嘅人竟然唔願出手!佢哋寧願參加Lady GaGa籌款show,幫美國同世衛籌款,『斗零』都冇擺喺香港度!好彩仲有啲好心人,包括黃百鳴、契爺胡楓、環球唱片董事總經理黃劍濤、環星娛樂老闆張國林、黃龍德會計師事務所出錢撐,而陳龍華做義務監製及拍攝。………呢個唔係叫音樂會,係救命行動,所有救命錢會全數派晒出去,我一毫子都唔會賺,甚至會貼錢出嚟,因為所有使費由我獨力承擔,希望籌到有25萬元,可以分到畀50個本地樂手,每人5000應急,等佢哋撐住先,捱到政府派嗰一萬蚊。]


周啟生是顧家輝入室愛徒,縱橫樂壇46年,跟好多殿堂級歌星如已故張國榮、陳百強、鄧麗君,還有徐小鳳、許冠傑及林子祥等合作。初期他主要負責作曲和編曲,後來以創作歌手進軍樂壇,再轉為幕後便擔任演唱會的樂手及音樂總監。他解釋今次力撐音樂界,全因幾十年嚟自己算係個幸運兒,可以靠音樂賺到錢養家:[我唔算發達,只係過住啲開心同簡單生活,亦都唔敢同人比較邊個巴閉,愈巴閉愈忘恩負義,我唔想做嗰啲人,我覺得要回餽社會,推動音樂事業。]

 


捐款扶貧是按個人喜愛及能力而為之,絕不能施壓,否則有反效果,導至好心做壞事。 以往有不少存有居心的人以捐款為名,但卻以終飽私囊為實,故市民對沒監管的籌款活動多不支持。 今次受新冠肺炎影響的行業豈止音樂界,還有飲食業、旅遊業、娛樂事業、教練、婚嫁業……….等等,除了公共事業外,所有行業皆要克苦強捱艱難時刻,所謂幫得有幾多,而且自己也要備足夠資源抗疫,那有餘力幫助他人,要幫的也應是自己熟識的朋友拍檔。 許冠傑深知籌款濟貧的規則及生活的現實道理,故選擇不在其網上演唱會籌款,而卻以私人名義捐款予他熟識的音樂會拍檔。



不知道周啓生在樂壇的影響力有多大,但他以高姿態的方式籌款必引起他人懷疑其私慾,故皆不回應。但他更公開暗示張學友、陳奕迅等歌星的無情,是犯了公關的死忌,將來在音樂圈難再受歡迎。


沒有留言: